Followers

Senarai Ahli Jawatankuasa yang perlu diisi dengan segera!

>> Wednesday, February 23, 2011

Berikut adalah senarai Ahli Jawatankuasa yang perlu diisi dengan segera oleh ex-DSK PPD.

1)  Presiden
2)  Setiausaha
3)  Bendahari
4)  Naib Bendahari
5)  5 orang AJK Khas

Saya amat mengharapkan sokongan daripada semua ex-DSK untuk melantik atau volunteerkan diri untuk menjawat jawatan-jawatan di atas.

Sekiranya ada diantara kalian yang ingin melantik rakan2 yang dirasakan bertanggungjawab dan boleh memberikan komitmen yang tinggi terhadap APDISK, sila calonkan nama beliau di ruangan komen. (Nama penuh dan Jawatan yang dicadangkan)

Komen2 yang berkaitan dengan tajuk entry adalah amat diharapkan. 

Untuk pengetahuan semua, saya memerlukan AJK secepat yang mungkin kerana selepas ini, kita akan mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan seperti yang telah diminta oleh Jabatan Pendaftaran dan mesyuarat tersebut mestilah dibuat sebelum 31 Mac 2011.

Kerjasama daripada kalian semua amatlah diharapkan.

15 comments:

~tYa~ February 23, 2011 at 4:53 PM  

Salman boleh bagi komitmen..huhuhu
batch 2007

tipahvogue February 23, 2011 at 5:00 PM  

Salman untuk jawatan apa ye??

Anonymous,  February 23, 2011 at 5:36 PM  

untuk intake januari 1998 , saya cadangkan emmy farhany ahmad.

Anonymous,  February 23, 2011 at 5:36 PM  

emmy farhany untuk jawatan AJK KHAS.

cik gObu February 24, 2011 at 3:19 PM  

ade tak wakil dari setiap batch?

tipahvogue February 24, 2011 at 5:13 PM  

so far takde sapa lagi nak cadangkan pun...hurmmm... :(

shilazizi February 24, 2011 at 8:44 PM  

demi mencapai misi dan objektif apdisk, shila volunteer utk jadi ajk(batch 2003).

sekadar membantu setakat yang termampu...

kawan2 harap dapat support...

shilazizi February 24, 2011 at 8:44 PM  

demi mencapai misi dan objektif apdisk, shila volunteer utk jadi ajk(batch 2003).

sekadar membantu setakat yang termampu...

kawan2 harap dapat support...

tipahvogue February 24, 2011 at 11:01 PM  

thanks shila...akak akan masukkan awak dlm senarai nanti

PiNaTs aka AiDa,  February 25, 2011 at 8:24 AM  

kak amiey, bagi je apa2 jawatan kat kak maya.. kak maya ngan kak amiey kan selalu jumpa.. lagi senang nak diskas..

tipahvogue February 25, 2011 at 10:01 AM  

pinat, bukan tugas akak nak bagi jawatan sebarangan kat orang. untuk memegang sesatu jawatan, mestilah mendapat persetujuan tuan punya diri. sebab tu akak bukak ruang untuk sesiapa saja nominate kawan yang dirasakan betul2 boleh buat kerja dan berikan komitmen yang tinggi terhadap APDISK. harap aida memahami.

~tYa~ February 25, 2011 at 10:52 AM  

salman boleh masuk dalam 5 org ajk khas tu kot..sbbnye..ktorang dari 2007..mgkin bleh bg ruang dekat senior untuk jawatan yang lagi tinggi

tipahvogue February 25, 2011 at 10:58 AM  

tya, owh ok...thanks ya....

Eina@qistina March 2, 2011 at 6:35 PM  

jom.... sma2 kta bg komitmen yg terbaeekkkk utk APDISK....

Post a Comment

Subscribe to apdisk-ppd

Powered by us.groups.yahoo.com

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP